Πολιτική επιστροφών

Πολιτική υπαναχώρησης

Επιθυμούμε να είστε απόλυτα ευχαριστημένοι από την  αγορά των προϊόντων μας! 

Στην περίπτωση όμως που επιθυμείτε, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με τον εξής τρόπο:

Αρχικά πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας την ίδια ή την επομένη εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή του προϊόντος

  • είτε στέλνοντας ένα e-mail στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση [email protected]
  • είτε καλώντας στο τηλέφωνο 2831 0 22400
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι αφόρετο και να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.
  • Η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει υποστεί φθορές ή λερωθεί, αλλά είναι σε άριστη κατάσταση.
  • Το προϊόν επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του.
  • Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση.
  • Μαζί με το προϊόν πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν (για παράδειγμα η Απόδειξη Λιανικής Πώλησης). Αλλαγές χωρίς την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης δεν θα γίνονται αποδεκτές.
  • Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία, το «Evi’s Jewels» δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή προϊόντων.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:

  • Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από αίτημα του πελάτη.
  • Στα σκουλαρίκια, για λόγους υγιεινής.
  • Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά ή μετά το άνοιγμα του προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.]
 

Εντολές για επιστροφή χρημάτων θα εκδίδονται μόνο για προϊόντα που έχουν επιστραφεί, όπως περιγράφεται παραπάνω. Εάν το προϊόν που επιστρέφετε, δεν πληροί τις προϋποθέσεις που απαριθμούνται, θα σταλεί πίσω σε εσάς.

Ειδικά σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε μέσω e-mail για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε το λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου. Για λόγους ασφαλείας πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Επίσης, σας ενημερώνουμε

  • ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα και
  • δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης και αντικαταβολής.
 

Ελαττωματικό προϊόν ή παράδοση λάθος προϊόντος

Το «Evi’s Jewels» προσπαθεί να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, δίνει έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων και στην ορθή αποστολή της παραγγελίας του πελάτη.

Σημαντική Επισήμανση:

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να απεικονίσει

 και να περιγράψει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τα προϊόντα που διαθέτει.

  Όμως είναι δυνατόν  να διαφέρουν τα χρώματα των προϊόντων

ανάλογα με την οθόνη της συσκευής που χρησιμοποιείτε.

Στη σπάνια περίπτωση που παραλάβετε αποδεδειγμένα ελαττωματικό ή λάθος προϊόν (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας), οφείλετε να μας ενημερώσετε αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας, αν επιθυμείτε την αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων σας ακολουθώντας την ίδια διαδικασία όπως περιγράφεται στην Πολιτική υπαναχώρησης.

H επιστροφή χρημάτων ή η αντικατάσταση με άλλο προϊόν θα γίνεται μετά την παραλαβή του αρχικού προϊόντος, ώστε να επιβεβαιωθεί η λανθασμένη αποστολή. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή και αντικατάσταση των προϊόντων σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν εμάς.

Πολιτική ακύρωσης

Ακύρωση Παραγγελίας πριν από την αποστολή των προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την Παραγγελία σας πριν από την αποστολή των προϊόντων παρακαλούμε να μας ενημερώσετε άμεσα

  • είτε στέλνοντας ένα email στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση [email protected]  
  • είτε καλώντας στα τηλέφωνα 2831 0 22400, 6945338233

Αν η ενημέρωση γίνει μέσω e-mail, θα θέλαμε να μας γράψετε τα παρακάτω στοιχεία:

  • Όνομα
  • Επώνυμο
  • Αριθμός Παραγγελίας
  • Διεύθυνση email

Οι παραπάνω πληροφορίες πρέπει να είναι ακριβείς και ίδιες με τα στοιχεία παραγγελίας για να μπορέσει να γίνει η επιβεβαίωση των στοιχείων σας. Επίσης, θα παρακαλούσαμε να μας στείλετε ένα τηλέφωνο ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία πιο γρήγορα.

 

Μη παραλαβή προϊόντος

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο δεν παραλάβετε την παραγγελία σας και η μεταφορική εταιρία μας την επιστρέψει, είναι απαραίτητη η άμεση επικοινωνία μαζί μας ώστε ή να σας επαναπροωθηθεί ή να ξεκινήσει η διαδικασία  υπαναχώρησης.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μέσα στο διάστημα πέντε  (5) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής και να ζητήσετε την αντικατάστασή του ως εξής: 

  • Αρχικά, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας  – την ίδια ή την επομένη εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή του προϊόντος, είτε στέλνοντας ένα email στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση [email protected] είτε καλώντας στο τηλέφωνο 2831 0 22400 και να αναφέρετε το λόγο επιστροφής. 
  • Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία να μην έχει υποστεί φθορές. Μαζί με το προϊόν πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέφονται όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν (για παράδειγμα η Απόδειξη Λιανικής Πώλησης). 
  • Σε περίπτωση επιστροφής τα έξοδα αποστολής και παραλαβής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων.
  • Σε περίπτωση που δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία, το «Evi’s Jewels» δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή προϊόντων και την αντικατάσταση.
Μετάβαση στο περιεχόμενο